Monday, September 29, 2014

Projek Deko: Bilik aktiviti hero kecik (Episod3)

Tak byk progress minggu ni. saya tak ada mood nk ngemas rumah. Sejujurnya saya rasa bosan, lepas kemas sepah balik, berterabur balik, ada brg yg rosak, ada mknan berterabur. Ada waktu saya sabar, ada waktu sy naik hantu.

sebenarnya sy marah bkn sbb rumah yg sepah, tp sbb byk perkara yg sy fikir dlm kepala, hal yg menyedihkan, kecewa, tunggu nak explode, silap sikit sy meletop. buat anak anak yg mami sy dunia akhirat, bkn salah kamu mami ngamuk..tapi salah diri mami sendiri.

ok habis cerita sedih. spt yg sy katakan, xde progress  just sy bawak naik kabinet buku kebilik atas, toy containers pun dah di atas. next nk bukak rak ikea dr bilik toy bawah, bawak naik atas..

feature wall masih kosong...xde idea nk conteng apa disitu. dah siap br boleh psg tv di dinding.

yg nk diupdate
langsir
carpet
feature wall
rak putih
frame

tu je kot dulu...

No comments: