Saturday, March 1, 2014

Bekas ubat ubatan

Kt setiap rumah sure ada ubat ubatan kan? mcm mana korang simpan eh? dulu arwah mak siap sediakan satu kabinet kecik simpan semua ubat ubatan, minyak angin, kapas etc kt situ yg sytolong mak labelkan kt luar kabinet as 'first aid kit'. skrg dah jd mummy,sy pun ada kotak ubat, cuma tidakla sekemas susun atur arwah mak sy..ubat ubatan yg belum dibuka, pil pil, cool fever, yoko yoko, minyak cp kapak sy simpan di dalam bakul n labelkan. letaknya diatas rak di dapur.

Ubat yg dah dibuka atau antibiotik yg perlu disimpan ditmpt sejuk je sy simpan dlm fridge. lebih teratur sbb ada sbrg kecemasan, hubby tahu mana nk cari. xdelah bersepah atas fridge, dlm laci sana sini kan?




2 comments:

Fizah said...

comel label tu,,,i likeee =)

siti norsarah Aminuddin said...

tq fizah...mmg ternanti nanti komen from sifu susun atur ni..hehe