Thursday, September 19, 2013

Cakra Khan- Harus terpisah

Salam,

Pagi2 buta Hot FM pasang lagu Harus terpisah nyanyian Cakra Khan...tuh lagu favourite saya..saya suka lirik dan suka dgn keseksian suara si penyanyi. bila tahu nama penyanyi tu Cakra Khan, saya bygkan dia berketurunan India,berbdan besar dan berjambang sbb suaranya sgt besar dan serak basah. hahaha

Tapi sekian lama dok dgr lagu tu, tak terpikir nak tgk tuan punya suara, pagi tadi sampai di office, terus saya bukak internet untuk tgk tuan punya suara..Cakra Khan asalnya Indonesia. Nama betulnya Cakra Kota Panyarman. oh men! rupanya langsung tak sama dgn yang saya bayangkan...

saya bayangkan orgnya begini:


tapi sebenarnya, inilah pemilik suara lagu Harus terpisah.. hensemla of course... bintang mata I...hahaha sorry darling hubby..your wife cuci mata di pagi jumaat.





 

4 comments:

eug|ena said...

aah la.. jambu!

xpenah tgk jugak mamat tu

siti norsarah Aminuddin said...

kan...taksangka tuan punya suara jambu gile

:: zahra :: said...

Funny betul pic macha tu! :p

siti norsarah Aminuddin said...

haha mmg tu my imagination cakra khan.. main google je hihihi