Thursday, August 15, 2013

Sesi luahan perasaan lagi

Waaa dah masuk Bulan shawal dah..selamat hari raya semua.Maaf zahir batin.

target nak ganti puasa enam hari dlm bulan ni. so far br dapat sehari. insyaAllah mungkin esok puasa balik.

Skrg ni mcm takde cerita best untuk dikongsi. Anak2 dha besar, org suka baca update pasal baby. Anak2 saya semua dah jadi baby tua. hihihi

Rasa nak bercuti. Rasa nak muhasabah diri. Saya ada masalah untuk kawal lidah. saya hot temper, senang naik angin..selalu sy lukakan hati org disekeliling sy. saya tka boleh simpan marah sy, saya kena luahkan lepas tu sy ok dan biasanya saya akan rasa menyesal dgn tindakan saya tu. Dan org biasanya forgive but not forget. Percayalah saya takkan meletup kalau takde org start dulu. kalau takde angin masakan pokok bergoyangkan? bila saya meletup, lepas tu saya ok..saya pulak rasa bersalah dgn org tu. jadi mcm saya pulak yg bersalah

ok lepas ni kawal perasaan. kawal lidah.

kawan2 ckp saya byk cakap. ye betul..sejak sy beranak pinak ni....mmg saya takkan berenti berckp dan berleter. dulu sy pendiam tau. betul tak tipu

so yg tu pun kena kawal. penah saya diam...org keliling plak yg kekok..semua ingat sy menyentap. oh man! ckp salah..tak ckp salah..hubby lagikla menggelabah kalau sy diam. sbb dia tau peel sy..kalau hati saya dilukakan secara keterlaluan sampai sy sedih..biasanya sy akan diam.

eh paham tak apa sy nak ceritakan ni?

tak paham takperla..k bai!

 

No comments: