Tuesday, May 7, 2013

PRU13 & Selamat Hari Ibu

Salam..

lama saya tak update. Bukan kerana saya sudah pencen berblog cuma kekangan masa dek anak-anak yang sedang membesar. banyak amsa diperuntukkan untuk hero-hero kecil saya.

bulan Mei 2013, banyakkisah berlaku..PRU13..just to update kt blog saya ni..yg BN menang tipis dgn pakatan rakyat. harapan saya, semoga orang melayu tersedar dari kesilapan, kealpaan. jom kita bersatu padu..bersatu dgn bangsa Malaysia yang lain menjadikan negara ini kuat. jangan wujudkan sentimen perkauman...tak kisahla bangsa A atau bangsa B..tak kisahlah apa agama yang kita anuti kita harus berbaik antara satu sama lain kerana kita dibawah bendera yang sama..kita sama-sama akan pertahankan negara.

kepada manusia2 yang nak wujudkan spark antara dua kaum ni...saya harap fikir masak2. akibatnya andalah yang tanggung. Jangan wujudkan huru hara di dalam negara yang sedia aman. jgn wujudkan sikap berpuak2..kelak anak cucu kita yang menanggung akibat.

tak lama lagi tiba hari ibu. Selamat hari ibu sarah! tak ada celebration hari ibu, confirm tak ada surprise dari anak2. Hero2 saya kecil lagi. saya harapkan surprise dari suami tercenta. hehehe

Kepada semua ibu2yang membaca blog ni...saya ucapkan selamat hari ibu kepada anda semua. kita semua supermom..semoga kita membesarkan anak2 yang soleh berjaya didunia di akhirat. semoga saya menjadi ibu kepada empat lelaki soleh...amin

Adam Saufy, Amir Rayyan, Amar Rayyan, Aryan Sufi...

mami sgt sygkan kamu semua sepenuh hati, dunia akhirat. Semoga membesar jadi anak yang soleh ye, nak.

xoxo
Mami





 

No comments: