Tuesday, January 1, 2013

Cerita 2013

Salam,

Tomorrow will be my hectic day. I will be on leave tomorrow to accompany Adam attending his new school. He is going to be 5 next year. cepatnya masa berlalu sedar tak sedar dah lama rupanya saya cecah usia 3 series. terasa diri muda remaja lagi. ahaks

memikirkan lagi dua tahun adam akan ke primary school, hati saya berdebar..siapa yang akan hantar dan ambil dia nanti? saya tak mahu anak2 saya diambil oleh orang yg tak dikenali. sighhh....tarik nafas.


disebabkan itu, saya harus panjangkan akal saya untuk mencari jalan berhenti kerja dan bekerja dari rumah.saya mesti menjadi WAHM by 2015. semoga abah tak fengsan tau keputusan ni. hihih

maaf jika asal korang masuk je blog ni, akan jumpa advertisement shaklee. tu belum lagi saya promote bedak arab, fellina,nursing wear bagai. korang tka tgk lagi produk offline saya..apapun as friend..doakan saya berjaya. saya lakukan ni bukan demi nak kaya. bukan ye..saya lakukan ni demi anak2..saya tak boleh memilih untuk menjadi fulltime housewife. saya mesti membantu suami mencari nafkah. anak2 harus dibesarkan dengan seselesa mungkin mcm keadaan sekarang.

besar cita2 dan besar harapn. rasa berat kat bahu dan kepala. so jgn heranla kalau saya boelh senang2 hilangkan kunci kereta, kredit kad, kunci rumah bagai..sbb byk perkara saya fikirkan dalam kepala.

Byk sungguh perancangan saya untuk kedai bonda tahun 2013 ni. saya panjatkan doa agar segala perancangan saya dipermudahkan Allah s.w.t. amin

nak jugak menyelit..gambar work station sy skrg. saya janji pada diri sendiri akan sediakan meja kerja yg sempurna dan selesa. yg pasti lokasi di ruang dapur. sambil masak sambil buat kerja. heheh


Bersepah..meja mkn jadi medan buat kerja

nak work station ni........soon sarah...soon

2 comments:

FiraHamzah said...

Babe,
bestnyer dah byk product ko jual ek...bagus2..InsyaAllah..settle aje masalah2 dalaman aku nih, aku nak jadi follower ko la..hehe..anak2 aku pun bakal masuk sekolah lagi 2 tahun..so macam best je jadi WAHM. :)
All the best to u mommy!! Aku doakan yang terbaik untuk ko & hero2 ko yek..be strong girl!!
Semoga tahun ini lebih baik untuk kita..hehe :)

siti norsarah Aminuddin said...

Babe..jom kita jadi WAHM. doakan aku sukses. aku doakan ko jugak sukses tahun ni