Sunday, November 25, 2012

Weekend @ home...bowing!

Salam all,

Happy Monday..  :)

Lama saya tak rasa seronok menerima kedatangan hari Isnin. saya nak buang jauh2perkataan Monday Blues. Setiap minggu ada Monday, kalau nak layan blues tu, hari pasti tak ceria, banyak rungutan so hari kitajadi tak seronok.

Aktiviti weekend saya hanya habiskan disekitar rumah, pagi bawa anak2 ke kedai mamak berdekatan sbb anak2 saya sukakan roti canai dan nasik lemak sbg sarapan. selesai sarapan, bawa mereka ke playground Alam Megah, kemudian visit kawan dioarg, cik kura2 dan encik ikan dekat kolam di playground tu.

kemudian balik rumah, mami pula yg sibuk dgn house cores, sapu sampah, basuh baju, sidai baju, memasak. Alhamdulillah, hari Ahad spenajang hari panas, baju yg sebakul tak dibasuh cepat2 saya basuh. mana ada spot panas, kat situla penyidai baju berada. sambil2 tu boleh cabut rumput yg dah panjang tu..

kering baju terus lipat. byk tol baju nak kena lipat. hehehe finally habis juga gunung ganang baju saya clearkan. mcm kedai dobi pun ada juge. lesson learnt, jgn malas basuh baju...tiap2 hari wajib basuh.



Oh sungguh tidak organize hidup sy minggu lepas. seb baik boleh recover weekend ni. weekend depan off tocameron highland. bawak anak mkn stoberi..hehehe


gambar selingan...si nakal kecik sy..




3 comments:

dyanayusuf said...

mak aihh, bersihnya rumah org yg ada 4 askar. malu plak kita yg ada sorg putra dan sorg putri ni, rumah sgt laaahhhhhh tak organize.

ieza said...

Very2 supermak haha

siti norsarah Aminuddin said...

isk takdela supermak..stended mak2 anak ramia je tu..bersih tak seberapa pun :)