Sunday, November 25, 2012

Produk kesihatan yang saya makan

Saya bukan seorang yang berdisiplin dlm aktiviti memakan ubat. saya tak suka pil..tak kisahla ubat atau vitamin.bila ada kesedaran or rasa sakit, baru saya kalut nak makan.

Tapi skrg tak lagi, makanan kesihatan saya bukan lagi jadi display unit. saya makan ikut jadual tau..


So far saya ambil produk shaklee dan juga pati jus noni sbg anti oksidan. tapi antara produk favourite sy adalah energizing soy protein shaklee.. nama glamer ESP.

ESPni asalnya sy beli as tambahan untuk set tambah susu shaklee. mula mula sy ambik kalau rasa insaf, niw sy ambil setiap pg satu sudu bersama milo.. sedap je rasanya kalau minum dgn milo..

testimonial dari saya sendiri:

ESP memberi saya tenaga dan saya jarang rasa keletihan di siang hari, boelh pegi kerja, balik rumah uruskan anak2 dan rumah. saya mmg tak duduk diam di rumah. ada saja kerja yg kena buat, sblm ni mmg cpt sgt terasa letihnya..tapi bila saya tak miss ambik ESP, mmg rasa betul bezanya. tak caye? ikutla nak caya ke tak.. tapi sy dah cuba.

antara kebaikan ESP yg lain:

1. Badan bertenaga dan dpt menahan rasa lapar
2. Mengurangkan kolestrol dlm badan
3. Membantu dlm peningkatan pengeluaran susu ibu
4. Menghaluskan kulit kerana kandungan 9 asid amino di dalam ESP
5. Menjaga kesihatan jantung dan tulang
6. Slowdown pertumbuhan sel kanser
7. reduce pengeluaran sel lemak dlm badan
8. Mengawal kestabilan hormon dan mengurangkan gejala menopaus



Kenapa Shaklee eh?
1. Penghasila ESP yg berkualiti tinggi, proses pembuatan yg di kawal dan dipastikan selamat
2. Berasaskan kepada soya bukan GMO dgn semua asid amni yg diperlukan tp tak dpt dihasilkan tubuh
3. Rendah lemak, free lactose dan cholestrol
4. dicuci menggunakan air, bukan dicuci dgn alkohol. isoflavin maintain dlm kandungan protein soya shaklee
5. protein soya ni tka dimasak, so dapat mengekalkan enzim aktif dlm kandungan soya tersebut
6. Ditanam secara organikdna tidak ada perisa, gula, warna dan pengawet
 
So sesiapa yg berminat nak tahu produk ni dgn lebih lanjut, atau nak bawak mugmilo panas ke saya tuk sy masukkan sesudu esp ke dalam mug milo anda, bolehla email saya: sitinorsarah@gmail.com
 
 

No comments: