Tuesday, November 20, 2012

Petua untuk kulit cantik dan gebu dengan collagen Shaklee

Petua nak cantik?

pada sesiapa yang sudah punya stock Shaklee collagen, ESP (Energizing soy protein) dan Vit C, teruskan pengambilan mcm yg disarankan..tapi kalau rajin ikutlah petua ni:

ambik secubit collagen shaklee + satu sudu teh ESP + suku vitamin C shaklee..bancuh dgn air suam (jgn terlalu panas) untuk memudahkan ianya larut . sapu pada keseluruhan kulit muka dan bibir..biarkan kering kemudianbasuh..

amalkan selalu in shaa Allah, kulit cantik..jgn lupa minum air kosong byk ye

*sy pun baru sekali amalkan petua ni..masih ada sekotak collagen shaklee belum di ambil. ada rakan yg mengambil shaklee sewaktu masih menyusukan bayi tka ada masalah. so saya dah start semula consume collagen ni mulai smlm..harap2 gebu lah kulit tu...hihihi

 

2 comments:

syiela said...

kalau pasal kulit gebu nak je.. hehehe tapi buat masa sekarang apa yg ada pun tak sempat nak makan

ketikketok said...

idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH