Wednesday, October 17, 2012

Testimonial tentang Set B Shaklee

Suatu mlm pukul 8 lebih saya dapat miscall yg byk dari seorang rakan saya, Farida. Sangkakan ada emergency saya contact balik farida. mmg betul dia emergency, production susu badannya merudum. rungsing sbb bayi nya yang baru berumur 2 bulan asyik menangis sbb tak cukup susu dan bila nak pam terasa sakit sbb susu dah kering.

Saya suggest Shaklee Set B. Saya tak ada full pack, jadi saya offer dulu trial set untuk sebulan dan saya beri juga dia satu tupperware kecik ESP untuk dia cuba. Farida setuju. Mulanya nak ambil esok hari, tapi dia ubah fikiran mlm tu juga dia collect di rumah saya di Putra heights. padahal dia di alam Budiman. jauh juga. tapi demi anak2, segalanya sanggup. kasih ibu untuk anaknya.

ni sebhgn conversation saya dgn farida mlm tu:


Dua hari kemudian,saya dapat update dari Farida:


Hari pertama farida di pejabat, sekali pam dapat 12oz! Yg ni saya jeles! eheks..Alhamdulillah..rezeki Marissa. Mama dah ikhtiar nak berikan yg terbaik tuk Marissa. Semoga Marissa jadi anak yg soleh dan taat pada Mama Marissa kay.

untuk penegetahuan, set B Shaklee adalah pakej untuk ibu2 menyusu. Set ini mengandungi B Complex, Alfafa, Vit C dan Vitalea. ianya untuk mencukupi nutrisi yg diperlukan oleh ibu2 yg menyusu bayi secara eksklusif. juga dapat membantu meningkatkan kualiti dan kuantiti susu.

ESP / Energizing Soy Protein juga mempunyai kebaikan tersendiri. biasanya ibu2 akan menghasilkan susu yg pekat dan bayi akan rasa cepat kenyang bila menyusu. ESP juga membantu mencantikkan kulit para ibu selain memberi tenaga dan mencuckupi keperluan protein yg diperlukan oleh badan.

Saya memberi komen diatas berdasarkan pengalaman saya sendiri dan rakan wanita yang membeli set ini dari saya.


Saya adalah pengedar sah shaklee.sila hubungi saya jika anda berminat nak beli produk shaklee dgn harga yg memikat hati. :)




 

3 comments:

Tishya said...

memikat hati tu tak menahan haha

siti norsarah Aminuddin said...

kehkehkeh..terpikat dah ke?

eug|ena said...

Sarah, nak tau harga bleh.. mcm nak try lepas bersalin early next year ;)