Thursday, October 18, 2012

Am i pregnant or not?

Waaa tajuk kemain hot.. actually not

For past two weeks saya memberitahu diri yang saya preggy. diskusi di surau office, congak kira bagai, ada chance daapt anak perempuan! yea! my Aufa Sumayyah is coming! saya berdoa yang terbaik, jika tiba masa nak tambah anak, saya terima dgn penuh kesyukuran. walaupun hubby tak begitu excited. hihihi

Tak sabar, hari keenam lewat, saya belije pregnancy test kit. balik ruamh terus test. negative!

seminggu berlalu dari due date  saya patut start period. masuk hari kelapan, mual2 makin terasa..bgn pagi terasa pening..terus cancel gi keje..nak gi klinik. tapi hati tetap rasa saya tka pregnant. bila doc check BP, HB bagai semua nya normal. doc ckp keep monitor guna pregnacy test kit minggu depan kalau masih negative, kena jumpa gynae.

Doc bg komen mungkin saya terlalu penat..otak saya nafikan, tapi body saya dah jerit2 ckp beliau sgt penat. kawan2 nasihat suh berehat...tapi balik dr klinik, maasih pening..gagahkanjuga diri berus toilet ang mop lantai. bila lagi nak buat..kalau resakse kecik sy balik xde peluang nak mop lantai.

habis berus toilet, period! adeh... saya rasa cam nak meroyan. takde Aufa..takde bb..huhuhu percaturan Allah adalah yg terbaik. Allah maha mengetahui dan Dia tahu hambaNya yang bernama Siti Norsarah tu takmampu nak jaga lima anak kecil :)

3 comments:

Tishya said...

RESAKSE COMELL!

eug|ena said...

wah, dah siap ada nama dah ye.. hehe

don't worry.. boleh cuba lg next time.. baaaaanyak lg masa utk dptkan baby Aufa..

gambatte mommy Sarah! ;)

syiela said...

sabar ye sarah.... kita serupa dengan 4 heroes plus 1 panglima :)

saya pun ngidamkan nur darwisya tapi tiada daya.. cukuplah sampai disini... diri dah rasa tak berkemampuan buat setakat ni :(