Thursday, August 9, 2012

Shaklee Collagen Powder Kotak Ke-2

Update pasal cerita saya mengambil Shaklee. masa mula2 ambil kolagen shaklee, saya beli sekotak je dulu..risau takut takde faedahnye ambik collagen ni. Saya masih ingat lagi tujuan utama saya ambil collagen ni sbb diyakini dpt menegangkan payudara, melembut dan melicinkan kulit. tapi kesan yg ketara hanya dpt dilihat selaps 8 minggu bermaksud kena ambil 4 kotak. gedik sungguh nak dpt kulit licin..sbb masa ambik tu byk sgt white head kat idung..so rasa kasar giler kulit. rasa segan kat hubby kalo dia tkg dari jarak sungguh dekat winkwink

dengna tabah hati saya ambil dulu sekotak..so far saya miss dua hari je..dan hari ni masuk hari ke17..saya berjaya menghabiskan sekotak collagen shaklee. hasilnya? terus terang saya katakan, effect yg ketara masih belum kelihatan. yg saya notice kulit muka adala terasa licin sedikit dan tegang sedikit. tapi kedut bawah mata, eye bag bagai tu masih ada..harap2 hilanglah lepas ambik 4 kotak..ye tak?

yg saya notice ada improvement pada stretch mark/tiger mark pada perut yg sgt buruk kelihatan. Mana tak buruknyakalau dah  3 kali ngandung dlm masa tiga thn berturut-turut dan siap pregnantkan twins lagi..jgn la nak claim perut tegang..tau2 je la kan...ahahahah

Lepas dah abis sekotak ni..saya belek2 bhgn yg hitam kt perut tu dha kurang sket, and kulit perut yg ada stretch mark tu pun nampak kurang sket ketaranya. tapi masih ada dan hodoh..bukan ilang terus tau..huhuhu

hari ni saya akan dpt kotak kedua collagen ni. tak sabar nak perabih sachet kotak kedua ni. oh ya..nk inform satu kotak ada 15 sachet. so sebulan kena beli 2 kotak. saya plan untuk beli 4 kotak..pas dapat result yg memuaskan hati (insyaAllah..harap2 la kan) saya akan reduce consumption ke 2 hari sekali dan seterusnya..cukupmasa.. gantikan je dgn ESP untuk maintain keanjalan kulit..wow! anjal ke nanti? wakakaka

Nak beli produk shaklee? tinggalkan komen or email saya..no problem..

4 comments:

Momma Mia said...

huhu nice sharing...
sejak berkolagen nih setiap kali tengok cermin mmg suka tgk tang pipi... glowing jer rasa. pori2 aft 3 weeks rasa cam tak ler besar sgt cam dulu... unless dr jarak sungguk dekat, mmg wink wink... heheh

happy berkolagen kita :)

siti norsarah Aminuddin said...

tul tuh alin..rasa asyik nak belek je..unfortunately lom nampak significant changes..harap ada la kan

FiraHamzah said...

wahhhh, pandai nih buat promosi..maam best ajeee..white head kat hidung aku pun banyakkk..pastu kulit muka kusam aje..huhuhu..sekotak berapa babe? :P

siti norsarah Aminuddin said...

fira..harga member sekotak rm238..ganas sket reganya tp why not..investment..hihihi