Sunday, August 26, 2012

Edisi Raya: Hari Raya pertama

Beraya di rumah mertua..sedih? taklah..saya dah biasa. ok je beraya di bagan serai..seronok jugak sbb saya rapat dgn biras2..so mcm  adik beradik, berkumpul berborak..mlm raya smpt gi ekspo ramadhan tgk brg untuk dilelong.

Pagi raya bermaafan..then makan! then ambik gambar family. lepak sampai kepetang sambil tgk tv, mkn cookies raya, borak2..


Keluarga kecil saya


Adik beradik En Hubby dan my parent in laws


Mak mertua dengan menantu2nya yg vogue gitu

 
Keluarga besar kami....mcm2 tema kaler baju raya ikut family masing2

My superheroes melepak sambil tgk TV

3 comments:

syiela said...

cantiknya tema purple..

saya tak sempat nak kumpul semua superhero saya :)

siti norsarah Aminuddin said...

Syiela..mmg susah tol nak kumpul superhero tuh..jenuh paksa berbaur ugutan. hehehe

Mummy GreenyHouse said...

purplelicous! sweet je family kecil ni.. :)