Thursday, May 17, 2012

Shopping time

Smlm kat SACC mall, secara tak sengaja ternampak promosi buku MPH di lobby utama.

so terus beli sebuah novel melayu dan buku cerita untuk Adam.

di ground floor tu ternampak kedai Primavera, jengah dari luar ternampak kasut yang memikat kalbu dengan diskaun yang menarik. memandangkan dah lama tka ada koleksi kasut yang cantik, jadi saya pun teras seperti nak membeli..finally 'ter'beli dua pasang kasut. hehehe

Balik ruamh en Hubby tak kata apa-apa..alah..kos rokok sebulan lagi mahal dari kos kasut saya yang akan pakai selama setahun. kan abangkan? kan? kan?



Hijab Sang Pencinta--koleksi terkini saya. Saya adalah peminat Ramlee Awang Murshid. saya kurang berminat dgn buku love story. Genre pembacaan saya lebih kepada thriller, epic dan finance. hehehe

kalau love story ni, minat jude deveraux and judith mcnaught je. oldies sket.. tapi aya big fan buku-buku Sidney sheldon. baru khatam Master of the game kali ke tiga. so hari ni layan novel En awang Ramlee ni. silalah baca buku cinta Sang Ratu, mmg best..!


Sinopsis:

Rasa rindu terhadap keluarga menggamit hati Saifudin merentasi Tanah Sumatera untuk pulang ke Punggor, Tanah Melayu. Namun, kejahatan seolah-olah memburunya. Setiap langkahnya dibayangi halangan yang tak berkesudahan. Berita kepulangannya di Tanah Melayu sampai ke pengetahuan Sultan Melaka. Kemarahan baginda kerana tidak dapat mengahwini Haryani menyebabkan dia mula menjadi buruan orang istana. Saifudin lari ke gua. Di situlah bermulanya satu lagi keajaiban. Jasadnya berpindah merentasi hijab masa untuk sampai ke abad 21. Sekali lagi Saifudin bertemu dengan Haryani dan kisah cinta yang melangkaui masa mekar semula. Namun, kejahatan yang senantiasa mengiringi setiap injak kakinya masih mengekori. Kali ini tebakan musuh durjana mengakibatkan sengketa yang tercetus di langit berlaku lagi.

5 comments:

Wawa said...

tgh tnngu last novel dr laksamana sunan ni..."sunan musafir.." tak keluar2 lg kat mph..wuwuwu~ love RAM~!!

siti norsarah Aminuddin said...

wow..geng! tuhla...smlm carik lom ada.. tp kite beli buku ni sbb dulu baca buku adik..nih nak baut koleksi snediri..best buku RAM..

Mummy GreenyHouse said...

kasut yg mengancam! harga mengancam x?

siti norsarah Aminuddin said...

wah..harga berbaloi2... 50% off tu yg beli

syiela said...

wah mengancam.. mesti harga pun mengancamkan

*** saya ni eminat novel cinta :)