Monday, May 28, 2012

My Lil Bro wedding: Dzulhisham + Monaliza

Last weekend, keluarga dari Kedah dan kitaorg yg dekat Shah Alam ni gi antar adik lelaki tunggal kesayangan saya, Dzulhisham ke Negeri sembilan untuk majlis akad nikah dan wedding sebelah pengantin perempuan. Akhirnya Monaliza dah sah jadi adik ipar saya..the only adik ipar perempuan lah..so syg lebih la sket..hehehe

majlis di Felda Palong 6 memangle meriah. diaorg ni buat majlis dua hari dua malam la agaknya..sbb tuan rumah sentiasa jamu makan..kenyang perut orang kedah. lauk yg tak pernah ku jumpa speerti umbut kelapa masal lemak, masak lemak cili api daging salai..fulaweh..kecur liur bila ingat..

family dari utara ni ditempatkan kat rumah felda selang tujuh buah rumah je dgn rumah pengantin perempuan..so mmg keje kitoarg melepak kat bawah khemah rumah pengantin aje lah..mmg tka malu..huhuhu

ok end of story..ni lah antara gambar sepanjang majlis berlangsung..sorry gambar tak cantik. nk gamabr cantik kenalah tunggu gambar dari pro photographer. huhuhu


Guest book corner

Ni lah guestbooknye

Antara gambar gedik adik saya

Ni gambar lagi



Saya suka doodle budak dua org ni



                                 
Pelamin



Selesai akad nikah..boleh pelok2 dah heee

Hari kedua - tgh bersiap

Dah siap. pengantin dgn kakak kesayangan

Family saya dan pengantin


Pengantin dengan maklong 

Malam berinai: mcm malam raya plak rasa
Bersanding di malam berinai

Saya nak tepung tawar pengantin..
Cayang adik ipar

Alamat umah pengantin..senang nak anto kad raya








2 comments:

syiela said...

meriahnya sambutan... mesti sangat happening....

tahniah buat pengantin... moga berkekalan hingga ke hujung nyawa...

kakak pengantin mesti melaram sakan ni :)

siti norsarah Aminuddin said...

tq syiela.. kakak pengantin pkaia baju biasa je..bj gi keje..ahaha