Tuesday, April 10, 2012

Selamat Bertunang babe!

Mimi...selamat bertunang.. tak sabar nak tgk hang naik pelamin.
Mimi kawan baik sejak dari zaman universiti.. start close masa end year 1. dia ni mcm mak tiri saya... my step mom pun tak mcm dia tau. ckp straight kekadang tu boleh cair taik telinga dengar dia sound  especially kalau bab saya malas bangun tido or study. Apapun dia kawan susah dan senang saya. dia ada kalau saya menangis,  dia tahu saya luar dan dalam. Kalau dia sedih, saya dah menangis dan meraung dah untuk dia. wakakaka 

Mimi always mimi..ada org ckp mimi garang..ada orang ckp mimi sombong dan tak friendly sgt. Actually muka je nampak sombong..tapi hati baik. Tak kenal maka tak cinta, kan mimi kan? Mimi, walaupun hang nampak cam aku tak peduli hidup hang sejak aku beranak pinak ni, actually aku tak lupa hg as bestfriend aku. Doa aku sentiasa untuk hang.. hang viva, aku kat sini dah menggelabah tak boleh tido. hang sms inform lulus Viva PhD hang tu..aku dah terlompat2 happy mcm budak2 dapat coklat..heheheh

Pertunangan Mimi dengan En KerelAzhar ni membuatkan hati saya lapang. happy untuk dia bila tengok dia happy maa majlis pertunangan dia tu. Muka berseri2 sungguh...maklumla darah manis. Mimi nak bercinta lepas kawin. Tapi saya tau sekarang ni Mimi tgh jiwang2 karat dan malu2 kucing dengan En KerelAzhar dia tu..hihihih

Sebelum ni saya sgtla tak berapa happy everytime ada orang nak kenalkan dia dengan someone. Saya tak mahu hati dia dilukakan. hep! saya marah tau dengan orang yg buat kawan saya ni sedih.   Tapi kali ni doa mimi di makbulkan Allah..saya yakin dia dapat yg terbaik. berbaloi tunggu dengan sabar. Doa saya agar Mimi dan En KerelAzhar ni disatukan dengan keberkatan dan kasih sayang Allah. semoga jodoh dioarg ni kekal hingga ke akhir hayat. ok ni kira short entry khas untuk Mimi. nanti bila kenduri kawin Mimi, entrynya akan lebih panjang..hihihi

love u mie..muah! Friends forever kay...

xoxo

Mami Adam


6 comments:

Kehelan said...

Tahniah Mimi!

Bahagianya!

Doakan kay jugak bertemu pasangannya

Bonda Adam said...

insyaAllah..pasti jumpa..bukan senang nak dapat intan..kaca melambak..kena betul2 pilih. :)

Mimiamilia said...

owh patutla ana tiba2 congrats kat aku...ahahhaa hang terover excited post kat blog rupanya. :P

terharu nyer entry nih.. :)
tq my dear!

eh..en tunang nama Khairilazhar

ehehehe

Bonda Adam said...

kehkehkeh...ala..tak ramai tau blog aku ni..kak nora, ana dgn kay jek.. sya pun tak pernah masuk blog aku dah rasanya..hihihi

aku tau nama dia kharilazhar..tapi takut dia google nama dia...bawak ke blog aku..kantoi le..hihihih

Mimiamilia said...

ahahaha aku baru nak surprisekan kak nora..tapi rasanya kak nora tak baca lagi ni

Bonda Adam said...

think so... dia mesti dok wonder ni saoa tunang hg...