Wednesday, April 11, 2012

My darling Aryan Sufi

Dengan ini di umumkan, genap Aryan berumur 8 bulan 4 hari, yakni kelmarin, Si kecil botak saya tu dah pandai duduk sendiri... yeaaa!!! kitaorg biarkan dia duduk selama mana dia mahu..tapi lama sungguh dia duduk sampai menangis2...ingatkan menangis kegembiraan..rupanya menangis sbb tak reti tukar posisi ke merangkak balik..wakakaka

To Aryan,

Mami love u Aryan.. walaupun agak lambat progress Aryan..at least ada jugalah progressnya..syukur Alhamdulillah...

Mami sayang Aryan..mami dah rindu Aryan nieh kat ofis.. mami pumping ingat aryan..mami buat keje ingat aryan.. mami makan ingat aryan..erk tu mami tipu...heeee

muah! muah! muah!

xoxo

mami

4 comments:

FiraHamzah said...

Wahhh congrats Aryan!!
hehe, aku menunggu si kembar aku la nak duduk sendiri..hukhukhuk..ntah biler la nih.. :P

Bonda Adam said...

diaorg muda aryan semi ggu dua kan?so ko kdna tunggu lg seminggu dhala nk tgk diaorg duduk..:-)

syiela said...

congrats Aryan...

dah 6 bulan ni Dable H baru meniarap.. hehehehe

Bonda Adam said...

6 bulan tu standard la..aryan 7 bulan baru boleh meniarap.. dah tujuh bulan baru boleh menyulur.. dable H tu debab mcm aryan..sbb tu malas prektis ni..hihihi