Sunday, February 19, 2012

Semoga Adik Faris sembuh

Saya ni mmg jenis cepat tersentuh hati kalau hal melibatkan anak2 kecil..saya mmg garang dgn anak2, tapi garang saya bertempat.

Cerita Adik Faris yg dihebahkan di FB tentang penyakit barah darah yg dihidapi membuat hati ni mcm kena siat2. tgk wajah adik ni menanggung sakit buat air mata saya melimpah tak boleh stop. tentu ada sebab dugaan ni allah beri padanya..dia anak yang kuat, sekuat ibu dan ayahnya..

saya? saya tak sekuat mereka.. sentiasa berdoa agar segala kesakitan anak2 saya, diberikan saja pada saya. saya tak mampu meihat mereka menangis (melainnkan kalau dicubit saya.. :) )

Semoga adik Faris cepat sembuh..semoga Allah makbulkan doa hamba2Nya  untuk adik Faris ni..

maaf tak mampu nak post gambar adik Faris...karang every time bukak blog ni, saya menangis

untuk mengetahui perkembangan adik Faris, sila klik di sini ; --> Mazidul Akmal

2 comments:

FiraHamzah said...

Sedih aku baca kisah adik faris nih..kuat btul dugaan parents nih kan..Semoga dia cepat sembuh...aku nk post dlm blog aku gak la..thx babe :)

Bonda Adam said...

tuhla babe..harap semua bloggers boleh sama2 doa supaya adik faris ni sihat mcm budak2 lain..sian dia.