Thursday, January 26, 2012

Projek 2012 bermula

Lamanya saya dah update blog ni, dah bersawang dah...sejak kembali dari india, saya amat sibuk. sibuk dengan urusan anak2, sibuk dengan kerja yg bertimbun2 dan urgent. aduhai, saya mmg tak suka bila kerja pending.. kesibukan dunia buat saya stress.

Alhamdulillah awal 2012, semuanya berjalan dengan lancar. saya sudah mula kembali membaca..mmg itu resolusi tahun ini. nak baca buku sebanyak mungkin. Antara resolusi lain adalah projek tadika saya dengan mimi. saya sudah buat site survey, tapi nampak gaya saya perlukan lebih masa untuk betul2 survey market untuk perniagaan montessori ni. saya kena byk buat research dan mimi/ Ana (maybe?) harus banyak buat study untuk learning module n activity for  kiddies. saya mahu fokus pada bussines strategic plan and mencari modal. InsyaAllah bulan depan saya akan hadiri talk for prosper scheme dgn punb.. i pray a lot and really hard. saya bukan desperate nak jadi kaya...saya desperate untuk cepat2 register Adam dlm tadika yg di kelolakan oleh ibunya sendiri. dengan module yg terbaik bukan untuk anak saya sahaja, malah untuk  anak2 kecil yg lain. semoga anak2 kecil bawah didikan kitaorg akan menjadi anak2 yg soleh. amin.

Besar cita2 saya dan mimi , plus byk lagi projek saya dan shamsol akan berjalan tak lama lagi. kami mahu berusaha atas kaki sendiri, run bisnes kecil2an. semoga Allah perkenankan dan makbulkan impian kami..amin.

Saya kini membayangkan kesibukan mengurus anak2 dan tadika. hati saya sudah tiada di Proton. oleh itu saya nak announce di sini yg saya nak berenti kerja... haisy..tak sabar...mudah2an saya dapat kerja yg lebih baik memandangkan projek tadika saya masih lagi suam2 kuku... :)

ok times up..nak gi pumping. Aryan perlukan byk EBM di taska. indahnya dunia kalau saya dapat direct bfeed aryan sampai dia berumur dua tahun. Aryan, bg mami masa lagi lima bulan ye, nak.. doakan mami sukses jadi housewife ye..
Reunion dengan anak2 selepas dua minggu tinggal kat rumah makcik diaorg

Twins wearing punjabi suit ..

Aryan demam rindu, pic taken by his ayah when I was still in Delhi..I cried once I received the pic.. :(



4 comments:

Tishya said...

insyaAllah kite doakan impian murni sarah termakbul... amin.....

Bonda Adam said...

amin.. :)

FiraHamzah said...

babe,

bestnyerrr nk buat bisness taska! nanti ajar aku gakkk..haha, nak sibuk2 jugak kan aku nih? hihi
kakak aku pun tgh bercadang nk bukak taska, dia pun still xde masa nak g kursus semua.
Aku doakan ko berjaya ek! aminn..

comel aje si kembar ko pakai baju punjabi tuh. And tetiba tersentuh hati aku tgk Aryan demam rindu kat ko... :) cute little boy! budak manja! hehe

Bonda Adam said...

fira,

ko doakan aku berjaya..kalau aku berjaya, aku boleh offer ko module yg aku pakai.. (err module pun lom wujud lagi).