Wednesday, December 7, 2011

Mandi Manda di Teluk Batik

Hujung bulan lepas, saya ajak en hubby gi jejalan..tak tahu nak ke mana, saya ajak je dia ke Teluk batik nk beri peluang anak2 mandi laut..sbb nak gi p pangkor pun mcm tak sesuai memandangkan anak2 saya kecil lagi, karang terjun laut pulak dioarg dari atas bot..huhu takutss.

Secara keseluruhan, ok la tmpt tu..pantai dia tak bersih sgt tapi facility agak memuaskan. saya penat melayan kerenah anak2 sbb diaorg terlalu berani dgn laut. langsung tak takut...amir sampai kelemasan dlm air.. Adam pula hilang, dahla tak berbaju seluar, cuma pakai diaper jek... puas ayah dan pakcik nye mencari rupanya dia gi window shopping di kedai. itupun ayahnya jumpa masa dia on theway balik ke pantai nak mintak duit untuk beli buih sabun, helikopter dan penyodok plastik untuk main pasir. di kedai, ada sorg peniaga tu ckp yg dia dok tgk barang2 yg dijual, dah puas tgk baru dia berlari balik ke pantai. isy...


Bersedia nak mandi manda, kena paksa sarapan dulu

Aryan berjemur

Amar penjaga bola ijau

Pemandangan Teluk Batik

Dari jauh kelihatan Adam terjun ke laut

Anak manja mami, Amar



Amir kelaparan lepas naik  ke pantai

Apa pandang2?

Amboi sakan korang main pasir ek

My little bunny, Aryan
 Balik dari Teluk batik
.
.
.
.
.
 semuanya keletihan. Mandi manda dan tidur semalam di rumah adik di Tronoh, baru kitaorg bertolak balik ke Shah Alam.
Adam penat

Amir

Amar

Aryan

6 comments:

Tishya said...

alolo rasa puas tgk muka anak2 tdo sbb siang kegembiraan =)

farid said...

comelnye aryan!!geram tgkkkkk

Bonda Adam said...

makasih auntie farid..mcm maknya kah?

farid said...

Alamak.ni yg susah hati nak jawab :P

syiela said...

Rindunya teluk batik.. dulu mmg tempat hilangkan tension la.. masa blajar kat uitm manjung(skrg dh pindah ke seri iskandar)...

comelnya aryan.. cubit pipi skit ;)

Bonda Adam said...

hi aunty syiela..tq puji aryan..hehehe

dah aktive berblogging balik..welcoma back..tak sabar nka tau update twins