Thursday, November 24, 2011

Gambar anak2 di playground

Adam Saufy

Hai! Nama saya Adam Saufy, orang panggil saya Adam, umur saya tiga tahun. Saya anak sulung dalam keluarga Sol & Sarah. Hobi saya menonton kartun dan saya paling sukakan kereta api, kapal terbang, motorsikal,  kereta, lori. pagi2 saya mesti akan minta kunci kereta untuk start enjin kereta. kalau ayah tak kasi, saya akan menangis sekuat2 hati. saya rasa saya paling pandai dalam rumah, mami dan ayah pun tak sepandai saya. saya sayang adik2 saya, saya tak kisah kalau diaorg pukul atau buli saya, tapi kalau dioarg melampau sgt, saya debikla diaorang sket.


Amar Rayyan
Amir Rayyan


Hai, nama kami Amar dan Amir rayyan. kami ni kembar seiras, tapi kalau tgk betul2 takdela seiras sgt pun. umur kami satu thn 10 bulan. hobi kami sama, suka menyanyi, suka tgk kartun dan menangis. walaupun kami ni kembar, tpai kami tak boleh ada skin contact antara satu sama lain. kalau bersentuh sikit kami mesti bergaduh sampai lebam2 kulit. nasib baik mami kami selalu leraikan. tapi kalau dia leraikan pun mesti dapat lebam jugak sbb dia yang cubit. kami suka makan keropok dgn gula2. kalau mami dengan ayah tak kasik, kami akan menjerit dan menangis sekuat2 hati. walaupun kena kurung dlm bilik dgn hantu kak limah, last2 kami dapat jugak keropok atau gula2 yang kami nak tu. heheheh



Aryan Sufi

Assalamualaikum. nama saya Aryan sufi. saya anak bongsu dalam keluarga. bongsu ke? saya rasa tak lama lagi mesti saya dapat adik lagi..hehehe umur saya baru cecah 4 bulan. sayalah yang paling cute dlm family sbb mami saya selalu ckp saya comel padahal dia tak pernah puji abang2 saya. saya rasa mami sayang saya sorang je sbb dia selalu ckp dia sayang saya. so far tak pernah dgr pulak dia ckp dia sayang abang adam, amir dgn amar. tapi taktaulah kalau dia ckp time saya tidur. saya tka suka menangis..tka macholah budak lelaki menangis. hobi saya main air liur dan hisap jari telunjuk saya yg montel ni..

huh...apa aku merepek ni...? ada update pasal resolusi thn 2012. saya mahu ada transformasi diri..bukan fizikal ye..kalau dah dasar tak cun, beli la make up mahal2 pun tetap tak cun.. 2012 adalah tahun saya mentransformasikan spiritual, rohani , mental dan kewangan saya. hehehehe




3 comments:

Tishya said...

suka entry ni! amir and amar rayyan hensem laaa

Bonda Adam said...

tengkiu aunty tisya..arap2 comel la sampai besar..

Mimiamilia said...

tiba2 aryan bagi salam..yg lain2 hai jer..huhuhuhu