Thursday, October 13, 2011

Food supplement & house project

Nak meningkatkan taraf kesihatan anda? ambillah kapsul virgin Coconut Oil.. ehehe mcm iklan promosi ubat pula. Saya baru je dapat VCO ni dari seorang kawan. katanya boleh mencantikkan kulit, mengurangkan kolestrol dlm darah dan menambahkan production susu. insyaAllah. saya baru ambil satu kapsul pagi ni dan akan ambil lagi malam ni (duit lom pun bayo lagi). harap2 kulit cantiklah ye lepas ni. gebu je..geram hubby i nengok. hihihihi. jgn tambah anak lagi pasni sudahlah ye.





weekend ni ada tetamu nak datang.. cik Monaliza. bakal adik iparku yang akan mengajar ku memakai tudung ala2 hana tajima. nanti saya upload gambar saya bertudung style hana tajima tu ye. pastu bolehla panggil saya Sara Tajima..ekekeke




ada satu mission saya untuk weekend ni. Projek nak isi frame gambar dgn gambar anak2 bujang saya. saya teringin nak deko rumah and be well organized dgn cara Ms Jenn from Iheart Organizing. wow, harap2 dapat menjadi ibu dan isteri yg sempurna dimata suami dan anak2. cantik, slim, pandai masak, pandai urus rumah tangga wakakaka mesti korang muntah hijau kalau tengok diriku yg sebenar. tapi takpelah...saya mmg act mcm ada high self esteem. perasan tak sudah! huhuhu




Eh rupa paras tak penting, yg penting akhlak dan level saya di sisi Allah Taala.






Ni pic yg saya captured untuk aktiviti deko2 hujung minggu ni..ala taruk je dlm frame habis cerita. antara aktiviti lain adalah nka kemas almari baju saya (sgt bersepah okey) dan organize pantry. koleksi barang2 bakeri bersepah2...ada yg tak pakai lagi. hmm bolehkot ahad ni bakar kek lagi untuk balut dgn chocolate ganache. kali ni nak wat dua layer and taruk cream in between cake. wala!! mcm cake boss dlm AFC channel tu pulak. padahal baru nak belajar. esok beli whipping cream. kalau berhasil saya post kat blog ni ye.


2 comments:

Mimiamilia said...

ada budak laki bgtau aku,
budak pompuan ni pelik tul..ingat cantik ke tudung hana tajima tu. mcm alien ada la...huuuuuu

Bonda Adam said...

mmgle tka cantik..sbb bila aku pakai tak cantik langsung rupa paras aku...ehehehe