Thursday, October 13, 2011

Perabih duit lagi

Dalam seminggu dua ni, saya byk habiskan masa melawat online BB store. mulalah berangan nak beli itu ini. tambah pulak bila ada tgh sale ni, mulalah rambang bijik mata nak beli barang keperluan bayi dan mami yg tgh breastfeed ni. saya beli yg penting2 je..dan inilah antara barang2 yg saya beli..tadaaa! heeee










antara barang lain yg saya beli, tommee tippee teats, play mat, ABC foam, bouncing ball, ice pack for my cooler bag and nursing bra.


ada lagi beberapa item yg masuk dlm wish list saya:

1. nursing remedies

2. trendy cooler bag

3. milk storage bottle

4. tommee tippee botle warmer

5. more nursing tops

6. high heel shoes.

help! i am now draining my wallet. Sayang, minggu depan nak pinjam duit ek..ujung bulan saya bayo balik..heeee

No comments: