Tuesday, June 28, 2011

4D scan - Yea! Saya lihat rupa Aryan Sufi

Hi all,


Yesterday I got one day off from Mr Doc. hihihihi but my visit to Klinik Mr. Doc cost me additional RM150! aiyok lari bajet saya bulan ni.


I have to pay extra becoz I decided to do 4D scan to see my little Aryan. Before this I always wonder how he will looks like and yesterday the question was answered. yes... no more surprise2 ye. My little Aryan looks exactly like his big brother, Abang Adam and he looks healthy and comfortable sleeping sambil peluk2 uri mcm bantal busuk.


Mr Doc was trying to wake him up by pushing softly my tummy, Aryan woke up and shown his furious face mcm tak puas hati kena kacau but end up he ignored all of the annoyance caused by Mr doc and sambung tido. Garang anak mami ni ye, ikut sapalah agaknye.


Memperkenalkan Aryan Sufi kepada semua:


Sorry pic ni tak tunjuk keseluruhan muka sebab sepanjang dok scan dia dok tutup muka dgn lengan. sebahagian muka kena tutup dgn uri. Yang bawah ni pic Adam masa few hours lepas lahir. sam tak dgn Aryan? samakan? samakan?




Alhamdulillah I am now 34 weeks preggy and Due date is supposed to be 11.08.09. mak ai tak lama dah tu..banyak barang baby yg belum dibeli. this month I spent a lot just for myself, none for my baby. hihiihihi oh bonus! oh ex-gratia..bila company nak release memo nih?

6 comments:

Mimiamilia said...

tahun ni bonus berapa bulan beb?

Bonda Adam said...

sket ja... proton mana boley bg lebih dari 2 bulan hehhehe

Mimiamilia said...

sarah,

jom kita bentuk baby aryan jadi hafiz..so kena start dr sekarang.
cuba tgk blog ni:
http://darwishndarwisya.blogspot.com/p/pemakanan-dari-bayi.html

http://darwishndarwisya.blogspot.com/p/kaedah-mengajar-anak-membaca-al-quran.html

hang kena rajin baca quran dan maknanya..baca selalu surah luqman..

ahad ni aku nak pi carboot borong baju baby hang dgn baby kaklong

Bonda Adam said...

kak long dpt bb? bila due?
aku ada masuk blog tu..kena blend kurma, madu, tah apa lagik tah..so far aku minum air zaffaran yg 30 juzuk tu je..taktaula betul ke tak tapi ikhtiar je..

iskk... baca quran tu aku tak start awal2 je..tgh2 aku baca kekadang je. teringin nye nak aryan jadi hafiz.. ok aku start balik mulai skrg..saat ni..berkat hari jumaat. niat dah diperbetulkan :)

syiela said...

sama la... syiela pun teringan nk scan 4D la lpas ni :)

Bonda Adam said...

baik buat 4D scan tu syiela..tambah pulak anak kembar..lagi kita risau nk tau condition baby ok ke tak..pastuh boley tgk muka dioarg sama ke tak..hihihi